Prośba o ocenę logów AXR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiura
    Classic
    • 2010
    • 19

    Prośba o ocenę logów AXR

    SS, czemu nie
  • PieTrzaK
    L&K
    • 2009
    • 1323
    • Octavia I (1U2)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    Prośba o ocenę logów AXR

    Czy szanowne grono specjalistów może się wypowiedzieć nt tych logów?

    Nie podoba mi się praca turbo i zastanawia mnie skaczący kąt synchronizacji w 004... Nie wiem czy logi do końća poprawne bo to mój pierwszy raz ( :wink: ).

    Statyczne:
    Log (0 - 003)
    Log (1 - 013)
    Log (2 - 018)
    Log (3 - 001)
    Log (4 - 023)
    Log (5 - 004)
    Log (6 - 000)

    BS:
    Log (0 - 000)
    Log (1 - 003)
    Log (2 - 011)

    Dynamiczne:
    Log (0 - 000)
    Log (1 - 001)
    Log (2 - 003,008,011)
    Log (3 - 008,011)
    Log (4 - 003,011)
    Log (5 - 003,010)
    Log (6 - 004)
    Log (7 - 011)

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Wszystko jest dobrze.
      Szafa gra.
      Lej dobre paliwo i ognia.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        A dla mnie jest Prawie oki.

        [ Dodano: Sob 01 Mar, 14 15:34 ]
        Zamieszczone przez przemik
        Lej dobre paliwo i ognia.
        To napewno nie zaszkodzi
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • PieTrzaK
          L&K
          • 2009
          • 1323
          • Octavia I (1U2)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Zamieszczone przez rOBERTO795
          A dla mnie jest Prawie oki.
          Rozwiniesz? :wink:

          Zamieszczone przez przemik
          Wszystko jest dobrze.
          No jeździ się w sumie bezproblemowo. Ale tak coś mnie podkusiło żeby w końcu te logi zrobić i wydały mi się dziwne.

          Ogień wydaje mi się jest w rozsądnym wymiarze :szeroki_usmiech

          Czy szaro/biało/może niebieskawo/ujwiejaki bączek przy odpalaniu, który mnie zastanawia (ale wydaje mi się że tylko w chłodne dni, zobaczymy jak się na stałe ociepli) może być spowodowany przez coś co widać w tych logach? A jeżeli nie - przez co?

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez PieTrzaK
            Rozwiniesz?
            Geometria nie pracuje w pełnym zakresie stąd lekkie niedoładowywanie od ok 3000obr ale to dosłownie 0,05 bara. Stąd to moje Prawie. N75 próbuje to wyregulowac ale zakres mapki sie kończy.

            Oczywiście nic złego się nie dzieje. Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.

            Najlepszym rozwiązaniem dla geometrii jest zrobienie dobrego programu :P

            Pozdrawiam
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • PieTrzaK
              L&K
              • 2009
              • 1323
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              No i dziękuję bardzo za wyjaśnienie

              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
              Zdecydowanie staram się tego nie robić :wink:

              Czyli na ew. wirusa można się wybierać bez większych obaw?

              EDIT:

              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Najlepszym rozwiązaniem dla geometrii jest zrobienie dobrego programu
              Czyli najwyraźniej mam odpowiedź :wink:

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez PieTrzaK
                No i dziękuję bardzo za wyjaśnienie

                Zamieszczone przez rOBERTO795
                Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
                Zdecydowanie staram się tego nie robić :wink:

                Czyli na ew. wirusa można się wybierać bez większych obaw?
                Tak edytowałem posta właśnie w tym temacie
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • PieTrzaK
                  L&K
                  • 2009
                  • 1323
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Podbiję lekko wątek - co może być powodem sporego białego bąka przy odpalaniu? :roll: Coś w logach pozwala nakierować na przyczynę?

                  Nie wygląda mi to na parę wodną, jest za gęste. Auto odpala normalnie, pracuje też normalnie. Po odpaleniu zimnego jest wielki bialy bąk, po jakiś 2 sekundach przestaje dymić. Po odpaleniu cieplejszego - czasami lekki bączek, czasami żaden - albo niezauważalny. Płynu chłodniczego nie ubywa, podczas jazdy/przegazówki auto nie dymi.

                  WTF?

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Zrob 13,18,23 dynamiczne
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Zbytnio bym sie tym nie przejmował... im bedzie z rana cieplej tym bączek bedzie mniejszy
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • PieTrzaK
                        L&K
                        • 2009
                        • 1323
                        • Octavia I (1U2)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        rOBERTO795, jutro rano postaram się zrobić. 3 razem, czy każda grupa oddzielnie?

                        przemik, kurde, ale wydaje mi się że kiedyś tak nie było... I wstyd, bo sąsiad odpala AGRa i nic, a ja AXRa i biało :P Wcześniej bączek był delikatnie niebieski i myślałem że to bączek olejowy z turbo. Ale po zamontowaniu Oil Catch Tanka i przy okazji wymianie oleju i inspekcji węży dolotowych niebieski kolor znikł, ale bączek tylko że biały pozostał :|

                        [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 14:53 ]
                        Ok, logi są:

                        Log (0 - 013,018,023)
                        Log (1 - 013)
                        Log (2 - 023)
                        Log (3 - 018)

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Wszytko w tych logach oki.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • zajec692
                            Classic
                            • 2010
                            • 14

                            #14
                            kolego rOBERTO795 pomógł byś mi w logach ???
                            :roll:

                            Komentarz

                            • PieTrzaK
                              L&K
                              • 2009
                              • 1323
                              • Octavia I (1U2)
                              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                              #15
                              Podziękował za potwierdzenie i opinię. CIekawe kiedy coś nowego wynajdę :lol:

                              Komentarz

                              • rOBERTO795
                                RS
                                • 2009
                                • 3465
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez zajec692
                                kolego rOBERTO795 pomógł byś mi w logach ???
                                :roll:
                                Wirtualnie moge spróbować :P
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz

                                • PieTrzaK
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1323
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                  #17
                                  No dobra, coś jednak u mnie jest chyba nie tak...

                                  Ostatnio bawiłem się katem synchronizacji wałka i wymieniłem filtr paliwa. Dym cały czas raz się pojawia, raz nie, raz mniejszy, raz większy, raz na ciepłym, raz na zimnym i raczej nie jest biały tak jak myślałem...

                                  Czasami "dymek" wygląda tyko tak:
                                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ZDUtiKjQeQ[/youtube]

                                  Czasami tak:
                                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ippH3VU04uI[/youtube]

                                  A czasami jeszcze więcej. Podczas jazdy pod czerwone pole w lusterkach nie widać żadnego obłoczka. Przy przegazówce na postoju widać przezroczystą chmurkę z nutą czarnego jak na TDI przystało. Nie jest to zależne od temperatury, wczoraj przy +23 stopniach też puścił chmurkę.

                                  Olej niedawno wymieniałem, będę kontrolował stan. Jakieś domysły o co tu chodzi? :roll:

                                  Komentarz

                                  • pekool
                                    Rider
                                    • 2012
                                    • 321
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    kolego tez tak mam i to podobno powietrze w ukladzie paliwowym
                                    pekool

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #19
                                      Proponuje abyś znalazł sobie inny problem :wink:
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • PieTrzaK
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1323
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                        #20
                                        Gdyby to było max jak na 2 filmiku, a jeszcze lepiej na 1 to nie widziałbym zupełnie problemu, bo bym tych dymków pewnie nie zauważył. Ale dzisiaj rano na ten przykład chmura była ok 10x większa niż tam i wcale nie przesadzam. :| Auto stało nieruszane niecałe 24h.

                                        Komentarz

                                        • pekool
                                          Rider
                                          • 2012
                                          • 321
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          Ja pisze koleka przemik znajdz sobie inny problem :P ja przy okazji wizyty u DGW zapytalem o to samo to powiedzial zebym nie szukal dziury w calym, wiec tym sie nie przejmuje
                                          pekool

                                          Komentarz

                                          • PieTrzaK
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1323
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                            #22
                                            No a ja właśnie chyba znalazłem ową "dziurę w całym".

                                            Po dość żwawym przemieszczeniu się z powrotem do Bstoku i dobijaniem do v-maxa teraz każda przegazówka kończy się siwo-niebieskim obłoczkiem. A zerkając przy okazji na wlot do IC, zastałem taki widok:




                                            Ostatnio jak na niego zerkałem to wyglądało to o niebo lepiej i było praktycznie czyste...

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              te szybkozłączki niestety tak mają-lubią się pocić- wyjmij wymyj i obserwuj.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • PieTrzaK
                                                L&K
                                                • 2009
                                                • 1323
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                                #24
                                                Rura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?

                                                Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez PieTrzaK
                                                  Rura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?

                                                  Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?
                                                  Moglo ale nie musialo.
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...